4 podstawowe sposoby zarobienia natychmiastowych prowizji w programach partnerskich

4 podstawowe sposoby zarobienia natychmiastowych prowizji w programach partnerskich

Jednym z najłatwiejszych sposobów na rozpoczęcie działalności online i uzyskanie szybkich zysków programy partnerskie inaczej zwane programami afiliacyjnymi. Bez konieczności budowania strony internetowej i rozwijania jej, bez produkowania wysyłania produktu, bez zwrotów pieniędzy lub problemów klientów, z którymi trzeba sobie poradzić, jest to zdecydowanie najskuteczniejszy sposób na rozwinięcie swojej obecności w Internecie.

Jeśli masz już swoje produkty w programie partnerskim i pracujesz nad zwiększeniem sprzedaży, wzrost prowizji jest oczywistym celem każdego. Ponieważ coraz więcej produktów trafia na rynek online, konieczne jest wykonanie kilku prostych, ale kluczowych kroków. Więc czym one są? Jeśli chcesz, aby prowizje z programu partnerskiego wzrosły dosłownie z dnia na dzień, to poniżej są kroki, które musisz poważnie rozważyć.

1. Zbierz informacje i sprawdź programy, które zamierzasz promować.

Istnieje duże prawdopodobieństwo graniczące z pewnością, że chcesz promować tylko produkt, który da Ci maksymalną wypłatę w jak najkrótszym czasie. Główne czynniki, które należy wziąć pod uwagę podczas wykonywania tej czynności, są oczywiste. W momencie, kiedy przyglądasz się produktowi, który zamierzasz promować, warto zwrócić uwagę na fakt ile trzeba poświęcić na to czasu i jaki jest realny zysk z promocji produktu? 

Sprawdź strukturę prowizji i upewnij się, że to naprawdę Ci się opłaca. Spróbuj również znaleźć produkty, które pasują do Twojej grupy docelowej i  na których inni partnerzy już całkiem nieźle zarobili. Kiedy widzisz, że program partnerski nie spełnia Twoich oczekiwań-to nie wahaj się, aby przemyśleć jego wartość i w razie czego przejść do następnego.

Ponieważ prawdopodobnie będziesz jednym z wielu partnerów promujących ten sam produkt, tak będzie, zwłaszcza jeśli jest dobry, ustal swoją USP (Unique Selling Proposition lub Unique Selling Point) – czyli „unikalna cecha oferty”. Postaw na coś wyjątkowego, co możesz zaoferować klientom, dzięki czemu wyróżnisz się z tłumu.

Napisz konkretny artykuł, aby go rozdać jako zachętę dla potencjalnych nabywców. Daje to zarówno większą wiarygodność, jak i dodatkową siłę przyciągania. Podawaj informacje, które są nie tylko bezpłatne, ale i przydatne. Dzieje się tak, że kiedy rozdajesz za darmo coś, co ma bardzo dużą wartość, to ludzie naturalnie oczekują, że zakupiony produkt będzie wnosił znacznie więcej, bo w końcu trzeba za niego zapłacić. Jeśli możesz, przedstaw w raporcie rekomendacje dotyczące produktu i staraj się podawać tylko tyle informacji i w taki sposób, aby ludzie poczuli potrzebę posiadania produktu.

2. Rozdawaj bezpłatne raporty lub e-booki.

Rozdając bezpłatnie swój raport lub ebook zbieraj przy okazji podstawowe informacje takie jak adres email oraz imię. Idealnie będzie zbierać listę mailingową przy użyciu autorespondera. Obecnie powszechnie wiadomo, że bardzo niewiele osób dokonuje zakupu przy pierwszym kontakcie z ofertą. Jednak jeśli osoby potencjalnie zainteresowane produktem zbierzesz na listę, to możesz wysłać do nich wiadomość, którą zaprosisz do ponownego zapoznania się z ofertą, argumentując to tym razem w inny sposób. 

W tym miejscu autoresponder jest nieoceniony, ponieważ możesz stworzyć całą serię wiadomości follow-up (kolejkę wiadomości), które wyślesz do potencjalnych klientów, aby zachęcić ich do zakupu produktu, który Ty promujesz. Wszędzie tam, gdzie potrzeba od 6 do 10 wiadomości, aby ostatecznie zakończyć proces sprzedaży, zautomatyzuj ten proces i wykorzystaj darmowy raport..

Gdy ktoś za pomocą darmowego raportu zapisze się na listę mailingową, to masz z nią kontakt, dopóki ta osoba nie zrezygnuje z subskrypcji. Oznacza to, że możesz wysyłać im informacje na temat innych promowanych produktów w ciągu najbliższych miesięcy, długo po zakupie pierwszego produktu.

Jeśli systematycznie wysyłasz mailingi, jesteś w doskonałej pozycji do wysyłania cenniejszych i od czasu do czasu bezpłatnych informacji do potencjalnych klientów, którzy teraz cenią Cię jako źródło wiedzy i przydatnych informacji. Nawiązujesz z nimi więź i te osoby mogą pozostać z Tobą przez wiele lat. Zaczynają ufać Ci i Twoim rekomendacjom, i ostatecznie prawdopodobnie ponownie od Ciebie kupią.

3. Nigdy nie lekceważ siły negocjacji. 

 Bądź przygotowany na targowanie się ze sprzedawcą, którego towary chcesz promować. Pamiętaj, że wszyscy handlowcy potrzebują partnerów, aby wprowadzać na rynek i sprzedawać swoje towary i będą bardziej skłonni do zmiany struktury płatności niż inne szeroko pojęte biznesy i sprzedaż. Jeśli uznają Cię za dobre źródło dochodu, to masz dobrą pozycję do wynegocjowania lepszych stawek prowizyjnych. Bądź odważny, a możesz otrzymać większy kawałek ciasta za wszystkie swoje działania reklamowe. Nie bądź chciwy, ale bądź uczciwy, a będziesz za to szanowany.

4. Stosuj skuteczne techniki reklamowe.

Jeśli dobrze przeprowadzisz badanie rynku, to może się okazać, że „Pay Per Click” daje szybkie, bo w zasadzie natychmiastowe rezultaty. Oczywiście Google Adwords  to miejsce, od których można zacząć, będąc liderami w dziedzinie PPC online.  Ale rozejrzyj się i zbadaj mniejszych graczy, którzy oferują tańsze stawki mniejszej publiczności. Może media społecznościowe będą dla Ciebie idealnym miejscem np. Facebook, Instagram, TikTok?

Marketing szeptany może też świetnie się sprawdzić. Polegać to będzie na zostawianiu komentarzy na blogach lub forach, a przede wszystkim na grupach tematycznych w mediach społecznościowych, które w ostatnim czasie zyskują bardzo na popularności. Jeśli korzystając z takiej formy marketingu,będziesz dawać dużo wartości, a przy okazji w umiejętny sposób “przemycisz” swój link partnerski, to w ten sposób możesz spodziewać się ciekawych zysków. 

Ta jak w przypadku każdej kampanii reklamowej – śledź swoje wyniki. Jeśli nie wiesz, kto co i gdzie klika, nigdy nie dowiesz się, które reklamy działają. Korzystaj z tych technik, a wkrótce zobaczysz natychmiastową poprawę w swojej sprzedaży partnerskiej. Oprzyj kolejne działanie na swoich sukcesach, a następnie przeprowadź ekspansje, to zagwarantuje Ci sukces.

Odbierz Bezpłatnie materiały szkoleniowe

z których dowiesz sie jak zwiększyć zasięg na FB docierajac do większej ilości klientów




Dodaj komentarz