Sekret sukcesu w biznesie online

Sekret sukcesu w biznesie online

Kiedy większość ludzi zaczyna jakikolwiek biznes, wydaje im się, że to jest proste i przede wszystkim szybkie. Myślą, że pieniądze pojawią się w momencie, gdy umieszczą swoje reklamy, otworzą stronę internetową lub wydadzą na reklamę i kampanię promocyjną. Jeśli prowadzisz swoją firmę, prawdopodobnie możesz potwierdzić, że niekoniecznie tak jest. Jednak ten konkretny artykuł poświęcę biznesowi internetowemu. Myślę, że będąc tu online i czytając ten artykuł teraz, pewnie chcesz dowiedzieć się trochę więcej o tym, jak sprzedawać swoje produkty lub usługi online.

Nawiasem mówiąc, jeśli jesteś np. Pracownikiem budowlanym lub wykonujesz inny zawód, który w teorii niewiele ma wspólnego z internetem, to nie myśl, że internet nie może być przydatny dla Ciebie. Wystarczy trochę kreatywności i będziesz zaskoczony pomysłami, które mogą się pojawić, które dadzą Ci możliwość wygenerowania dochodu za pomocą internetu. No dobrze, ale kontynuujmy ten artykuł, dobrze?

Nie zamierzam zaprzeczać, że w krótkim czasie można wygenerować duże zyski.. Zdarzało się to w przeszłości i nadal będzie się działo w przyszłości. Czasem pojawia się świetny pomysł, który akurat przyjdzie we właściwym momencie. To jednak jest zależne od bardzo wielu zmiennych, częściej jednak rzecz ma się zupełnie inaczej. Innymi słowy, możesz mieć bardzo lukratywny pomysł, ale rynek nie jest na to gotowy, dlatego możesz ponieść porażkę, aby po kilku miesiącach przekonać się, że ten sam pomysł staje się wielkim sukcesem dla kogoś innego. Zasadniczo, bycie we właściwym miejscu we właściwym czasie na pewno pomaga. Zawsze będziesz we właściwym miejscu i odpowiednim czasie, jeśli będziesz słuchał swojego serca. Niech intuicja Cię prowadzi, a wiedza i doświadczenie służą jako drogowskazy. 

Oczywiście jest też druga strona medalu. Masz świetny pomysł, jesteś we właściwym miejscu we właściwym czasie, ale nie możesz go wykorzystać. Cóż, o tym właśnie przeczytasz w tym artykule. Zbadamy powody, dla których ludzie kupują! Zamierzam pokrótce przeanalizować każdy temat, abyś mógł lepiej zrozumieć, jak wszystkie poniższe elementy układanki pasują do siebie.

Jaką wartość otrzyma klient przed zakupem?

Po pierwsze, zamierzam odnieść się do znaczenia słowa wartość. Kiedy masz coś do zaoferowania tam, gdzie jest na to otwarty rynek i jest bardziej niż prawdopodobne, że istnieje popyt na Twój produkt, Twoje wysiłki koncentrują się głównie wokół reklamy. Jeśli to, co reklamujesz, jest oferowane przez inne firmy, masz tak zwaną konkurencję. W takim przypadku musisz być w stanie sprawić, że ludzie będą chcieli kupować od Ciebie, w przeciwnym razie możesz stracić potencjalnych klientów na rzecz konkurencji i to nie dlatego, że ich produkt lub usługa są lepsze. Większość osób, którzy choć trochę zajmują się handlem dobrze wiedzą, że nie każdy kupuje przy pierwszej wizycie. Czasami klienci potrzebują trochę czasu, zanim podejmą decyzję. Jeśli więc już pokazałeś im, co masz do zaoferowania, a później zobaczą ten sam produkt w witrynie innej osoby, mogą być w tej chwili gotowi do zakupu. Niestety może zdarzyć się tak, że Ty poświęcisz czas na pokazanie produktu, przestawienie go jak najlepiej potrafisz, poświęcisz czas i energię, a klient złoży zamówienie u kogoś innego. 

Ponieważ internauci to tak zwani kupujący pod wpływem impulsu, musisz być przygotowany na to, że gdy potencjalny klient odwiedzi Twoją stronę, jest gotowy do podjęcia decyzji w tym momencie! Jeśli reklamujesz kurs video, która uczy ludzi, jak sprzedawać produkty online, musisz znaleźć sposób na zwiększenie “WARTOŚCI” tego, co masz do zaoferowania. Musisz odpowiedzieć na pytania, takie jak:

  • Dlaczego Twój produkt jest lepszy od reszty?
  • Co jest w Twoim kursie, co sprawi, że ktoś powie: „Chcę tego!”
  • Co oni zyskują na zamówieniu?

Od zarania dziejów marketing polega na szukaniu sposobów sprzedawania ludziom, myśląc, że jeśli zdobędą to, co masz do zaoferowania, coś dzięki temu „zyskają”. Jeśli subskrybujesz kilka biuletynów i przeczytałeś artykuły marketingowe, to wiesz, że podsumowują one to, co właśnie powiedziałem, jednym słowem. KORZYŚCI. Jeśli od samego początku możesz wskazać, co zyskają Twoi goście z Twojego produktu lub usług, znacznie zwiększysz wartość swojego produktu. 

Nie jest to jedyny sposób na dodanie wartości do Twojego produktu. Natomiast jest to najlepszy sposób na nawiązanie relacji i wzbudzenie zainteresowania. Dlatego zawsze musisz zacząć od poinformowania ich, jak Twój produkt lub usługa wpłynie na ich samopoczucie, jak poprawi ich życie, w jaki sposób pomoże im wygrać. Kiedy już będziesz w stanie dodać wartość do swojego produktu lub usługi, to uczciwość, prawość i wiarygodność odgrywają bardzo ważną rolę. Może właśnie w momencie zakupu, w zależności od tego, ile wynosi Twoja cena wywoławcza, mogą się zastanawiać: „Skąd mam wiedzieć, że ta osoba wie, o czym mówi?

Jak więc zdobyć zaufanie u Twoich potencjalnych klientów? Jeśli jesteś w czymś ekspertem, czy możesz opowiedzieć mi o swoim doświadczeniu? Czy to, co mówisz jest spójne z tym, co robisz? Czy Twoja witryna odzwierciedla to, o czym mówisz? Na przykład opowiadasz o hostingu firmy X, który jest według Ciebie najlepszy i którego warto używać, aby postawić na nim bloga, a tymczasem samemu korzystasz z zupełnie innego dostawcy hostingu. Jedno z drugim zupełnie nie jest spójne i jedynie zagraża zaufaniu, które budujesz między Tobą,a Twoja grupą docelową. Może zależy Ci na prowizji, którą możesz zarobić, polecając produkt, a sam produkt jest dobrej jakości, tylko z jakiegoś powodu korzystasz z innego. Powiedz to szczerze, w ten sposób zyskasz coś bezcennego – zaufanie!

Czy to oznacza, że ​​jeśli nie masz dobrego CV, ludzie nie będą od Ciebie kupować? Absolutnie nie! Twoje CV może być Twoją witryną. Oto co mam na myśli, jeśli ktoś odwiedza Twoją witrynę, a Ty nie masz dyplomu dietetyka, ale jest ona wypełniona bardzo przekonującymi artykułami i cennymi informacjami, które pokazują, że wiesz, o czym mówisz, to wystarczy, aby zyskać wiarygodność i zaufanie. Pozwól, że pójdę o krok dalej, jeśli stworzysz bardzo mocny list sprzedażowy, możesz sprawić, że odwiedzający będzie tak zaangażowany w informacje, że nawet nie będzie zawracał sobie głowy pytaniami, “kim do cholery jesteś lub co robisz?” Jednak aby to osiągnąć, musisz zaoferować produkt, który ma wielką wartość i, jeśli to możliwe, gwarantowany zwrot pieniędzy! 

Wszystko, co musisz zrobić to postawić na uczciwość, wiarygodność, a nawet na transparentność. Pokazuj efekty, jakie przynosi produkt lub usługa. Posługuj się stadiami przypadku, czyli poproś klientów, aby opowiedzieli jakie korzyści dał im Twój produkt. Jeśli to możliwe, to opisz w szczegółach, co zawiera Twój produkt, w ten sposób zyskasz wiarygodność i zaufanie. 

Masz więc coś wartościowego i jesteś w stanie zdobyć wiarygodność. Co możesz zrobić, aby dodać więcej treści do swojego produktu lub usługi? Powiedzmy, że wygłaszasz przemówienie i chcesz zacytować artykuł na swój temat, który napisałeś na kartce papieru, jeśli trzymasz papier i czytasz z niego słowa, jest on bardziej wiarygodny niż gdybyś tylko wypowiadał te słowa. Dlaczego tak jest? Nie wiem. Ale to tylko jedna z tych ciekawych tajemnic, na które natykamy się co jakiś czas.

Więc jeśli ktoś mówi coś pozytywnego o Twoim produkcie lub usłudze, pomaga to zwiększyć wiarygodność, co z kolei pomaga również zwiększyć wartość tego, co oferujesz. To, co zrobiliśmy do tej pory, to strategicznie stworzona dźwignia finansowa. Daliśmy solidne podstawy do tego, dlaczego ludzie nie tylko powinni, ale sami będą chcieli kupić to, co oferujesz. Jeśli zastosujesz te strategie we właściwej kolejności, to pozytywne wyniki będą w Twoim zasięgu. 

Dlatego ludzie kupują:

  • Wartość-korzyści (co z tego zyskuję).
  •  Uczciwość wobec wartości (Skąd mam wiedzieć, że to prawda).
  • Potwierdzenie wartości (co inni mają do powiedzenia na ten temat).

Zauważ, że użyłem słowa „wartość” w każdym przykładzie, ponieważ ludzie biorą pod uwagę wartość, zanim cokolwiek uzyskają. Korzyści, uczciwość i prawość, a także poparcie, nawet jeśli każdy z nich odgrywa rolę samą w sobie, wszystkie mają jedną wspólną cechę. „Dodają wartość” do Twojego produktu.

Odbierz Bezpłatnie materiały szkoleniowe

z których dowiesz sie jak zwiększyć zasięg na FB docierajac do większej ilości klientów




Dodaj komentarz