Jak przyciągnąć do siebie klientów i jak zbudować listę mailingową? Na ten temat stworzyłem to krótkie nagranie video, które udostępniłem dla Ciebie w tym artykule. Początkowo miałem w planie pokazanie Tobie kilka metod na budowanie listy mailingowej. Po chwili miałem ambitny plan, aby pokazać Ci wszystkie możliwe sposoby jakie znam na budowanie listy mailingowej i zdobywanie klientów za pomocą internetu.

Szybko jednak doszedłem do wniosku, że wymienienie wszystkich metod i bardzo krótkie omówienie (dosłownie w 2-3 zdaniach) zajmie dużo czasu. Ty poznasz pokaźną ilość sposobów, ale o żadnej metodzie nie dostaniesz konkretów. Zatem wybrałem jedną metodę, którą osobiście uważam za taką, która przynosi najlepsze rezultaty. Dzięki temu, w tym nagraniu dostaniesz garść praktycznych informacji, które jeśli zastosujesz przyniosą Tobie rezultat. Co to za metoda? Tego Ci nie napiszę. Włącz video poniżej i zobacz sam.

Jak przyciągnąć klientów i budować listę mailingową?

Blog sam w sobie może być biznesem

Blog daje długotrwałe efekty

Blog buduje wizerunek

Lead magnet i formularz zapisu

Aby budować listę za pomocą bloga potrzebujesz lead magnet (jakaś wartość, która zachęci czytelników do zapisu na listę mailingową).

Może być to poradnik, który będzie zgodny z tematem bloga. 

Warto aby był on odpowiedzia na potrzeby Twoich czytelników.

Rozmieszczenie formularza na blogu

  • Górny róg (sidebar)
  • Bezpośrednio pod artykułem
  • Pozycja w menu
  • Pop-up
  • Exit pop-up
  • Baner lub link w treści artykułu
  • Blakada treści

Zdobądź ruch na blogu

Zadbaj o wysokiej jakości artykuły na swoim blogu. Niech te artykuły będą przydatne i wartościowe dla czytelników. Nie ma nic gorszego jak kiepskie artykuły na blogu, 

które absolutnie nic nie wnoszą. Internet jest usiany “śmieciowymi” blogami klepanymi w taki sam sposób. Ty bądź inny, wyróżnij się i dostarczaj konkretna wartość.

Pisz i publikuj regularnie artykuły na swoim blogu. Napisanie raz czy dwa razy artykułu na blogu w miesiącu to stanowczo za mało. Tak to możesz co najwyżej pisać sam dla siebie, ale jeśli chcesz używać bloga jako narzędzia biznesowego to pisz kilka razy w tygodniu.

Optymalizuj swoje artykuły pod wyszukiwarki i wyszukiwanie, czyli zadbaj o SEO. Jest to skrót od Search Engine Optimization. Co to oznacza? Ludzie w internecie szukają przydatnych dla siebie informacji. Wpisują w Google zapytania aby je odnaleźć. Twoim zadaniem jest dostosować odpowiednie frazy kluczowe dla swoich artykułów i umiejętnie je wyeksponować, aby to Twoja strona była pokazywana w wynikach wyszukiwania. Brzmi to tak jakby to było nieziemsko skomplikowane, ale takie nie jest. Kiedyś Cię tego nauczę.

Korzystaj z Facebooka aby powiedzieć światu o swoim blogu. Udostępniaj artykuły na swoim profilu. Stwórz fanpage i za jego pomocą komunikuj się ze swoimi odbiorcami, bądź z nimi w kontakcie. Dołącz do grup, które są w temacie Twojego bloga i na nich bądź aktywny. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *