Jak to zrobić aby klienci od Ciebie chętniej kupowali?

Zazwyczaj aby klienci kupowali większość osób czy firm tworzy stronę z ofertą i wysyła na nią ruch np. z reklamy. Najczęściej jest to zimny ruch. Co to powoduje? nawet jeśli oferta jest genialnie skonstruowana, to przy zimnym ruchu nie uzyskasz wysokiej konwersji. Maksymalnie jedna osoba na sto dokona zakupu, pod warunkiem, że ten ruch będzie też z odpowiednią grupą docelową. 

Jest na to rozwiązanie. Dzięki strategii, która ma na celu ocieplenie kontaktu z rynkiem jesteś w stanie zwiększyć skuteczność do około 10%. Jak to zrobić? Obejrzyj nagranie, w którym o tym opowiadam.

W skrócie, poznaj potrzeby swojej grupy docelowej. Jeśli wiesz z jakimi wyzwaniami mocują się Twoi idealni klienci to masz potężną wiedzę, którą możesz wykorzystać. 

Tu pojawiło się słowo idealny klient. Zatem określ kim jest Twój idealny klient. Opisz profil Twojego idealnego klienta. Czy to jest kobieta, czy mężczyzna? W jakim jest wieku? Czy pracuje na etacie, czy ma działalność gospodarczą? Czy jest w Związku? Jakie ma zainteresowania? Jakie ma cele? Gdzie go można spotkać? Im lepiej znasz swojego idealnego klienta, tym skuteczniej będziesz w stanie do niego dotrzeć.

Stwórz rozwiązanie na potrzeby swoich idealnych klientów i daj i to. Pamiętaj, że świeżo upieczone matki nie kupują wanny dla dziecka, one kupują bezpieczeństwo dla swojego dziecka. Osoby, które chcą schudnąć nie kupują diety, ale kupują lepsze samopoczucie lub podziw innych. Znajdź odpowiednia potrzebę i wyjdź na przeciw swoim klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *