Obejrzyj video, na którym omawiam sposoby pozyskiwania klientów przez internet

Nadszedł czas aby dowiedzieć się jak zdobywać klientów za pośrednictwem internetu. Jest wiele możliwości i strategii na sprowadzenie do siebie klientów i wcale nie chodzi o to jakby się wydawało aby poznać i stosować je wszystkie lub jak najwięcej. Najlepsi stratedzy sprzedaży przez internet specjalizują się w kilku sposobach zdobywania klientów. Jeśli nauczysz się i będziesz stosować 2-3 sposoby na zdobywanie klientów, to gwarantuje Ci, że będziesz mieć ich dużo. Ważne jest aby strategie, z których się korzysta doprowadzić do jak największej wydajności.

Celowo wspomniałem, że warto korzystać z przynajmniej dwóch strategii na zdobywanie klientów. Ryzykowne byłoby korzystać tylko z jednej. Nawet jeśli masz świetną strategię na zdobywanie klientów, która dla Ciebie działa dziś rewelacyjnie, to nie masz nigdy pewności, że jutro ta metoda zdobywania klientów będzie równie skuteczna. Zobacz, wiele osób opierało swoją strategię tylko i wyłącznie w oparciu o fanpage na Facebooku. Nastąpiła pewna zmiana i w jednej chwili wiele osób musi szukać innego rozwiązania. Nie uzależniaj się tylko od jednej metody zdobywania klientów, aby nie doprowadzić do podobnej sytuacji. W nagraniu poniżej omawiam kilka sposobów na zdobywanie klientów przez internet. Skorzystaj z nich, a nigdy nie będziesz miał problemu z zdobywanie klientów.

W skrócie co jest w nagraniu

Wypozycjonowanie platformy

  • Znajdź odpowiednie słowa kluczowe
  • Skorzystaj ze strategii długiego ogona
  • Sprawdź popularność słów kluczowych
  • Sprawdź jaka jest konkurencja
  • Optymalizuj artykuły pod SEO
  • Zdobywaj linki do swojej witryny

Reklama na Facebooku

  • Ustal swoją grupę docelową
  • Sprawdź zainteresowania swoich klientów i zdobądź inne informacje o nich
  • Sporządź reklamę kierującą do swojej grupy docelowej

Prosta kampania JV

  • Stwórz produkt i ofertę
  • Stwórz stronę przechwytującą
  • Zaproś strategicznego partnera do współpracy
  • Przeprowadź kampanię

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *