Bardzo się cieszę, bo ruszył na dobre wspólny projekt, który realizujemy z moją żoną Anną Gurtowską. Na dobry początek chcę wam przekazać materiał video, z którego dowiesz się jak zaplanować i zaprojektować biznes internetowy.
Biznesu internetowego, jak każdego innego projektu NIE DA SIĘ ZROBIĆ BEZ SKRUPULATNEGO ZAPLANOWANIA !!! Brak planu działania to jest pierwsza przyczyna, która powoduje niepowodzenie w powstawaniu jakiegokolwiek dzieła. Nie wiem czy wiesz, ale jesteś na blogu, który też jest w szczegółach zaplanowany. Rozpisaliśmy całą procedurę wdrażania kolejnych elementów i pracy nad stroną. Teraz po prostu będziemy realizować wszystko krok po kroku, a Ty będziesz tego świadkiem. Tym czasem serdecznie Ciebie zapraszam do obejrzenia tego kilkuminutowego materiału video. Mam nadzieje, że kilka kwestii dotyczących planowania biznesu ono Ci rozjaśni.
Planowanie i projektowanie biznesu w skrócie
Potrzebujesz produktu
Zaplanuj to w jaki sposób będziesz zarabiał. Biznes będzie przynosił zysk w momencie sprzedaży produktu lub usługi. Zatem jaki produkt Ty będziesz oferować?
Tylko z przepływu są pieniądze. |
Produkt fizyczny czyli całe spektrum produktów |
Info-produkt |
Programy partnerskie, MLM |
Zdobądź ruch
Zaplanuj kilka źródeł ruchu, z których pozyskasz klientów. Oto kilka przykładów, z których możesz czerpać ruch. Wystarczy wyspecjalizować się w kilku z nich.
Pozycjonowanie |
Reklama |
Marketing szeptany |
Marketing partnerski (JV) |
Social Media |
Stwórz swoją społeczność
Jest to kolejny element planowania biznesu internetowego. Jeśli zbierasz ruch np. na swojej stronie to zaangażuj go do dalszej akcji.
Zbieraj czytelników |
Nawiąż relacje |
Dostarcz im rozwiązanie |
Wywołaj interakcję |
Nieustannie ich uwodź |
Zaplanuj sprzedaż produktu
W tym miejscu warto zastosować jedną ze strategii marketingowych np. stosując tunel sprzedażowy. Polecam Ci korzystać z email marketingu. Czyli w pierwszej kolejności skupiasz się na budowaniu listy mailingowej. Możesz ustawić to tak, że gdy ktoś zapisze się na listę mailingową to otrzyma jednorazową ofertę. Następnie dostarczasz tej osobie wartość wysyłając kolejkę wiadomości (follow-up). Na sam koniec proponujesz swój produkt wysyłając ofertę sprzedażową.