Czy chcesz wiedzieć, co trzeba zrobić, aby z powodzeniem promować stronę internetową i generować dzięki niej sprzedaż?

To naprawdę proste.

Musisz być postrzegany w oczach czytelników jako ekspert. Nie ma znaczenia, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, bo to zawsze będzie się sprawdzać tak samo w każdej niszy.

Jak zostać postrzeganym jako ekspert, pytasz?

Dobre pytanie.

Minęły czasy, kiedy można było zbudować prostą witrynę firmy, wymienić swoje produkty i wysłać klientów na stronę zamówienia. Nowe strony internetowe wyrastają jak źdźbła trawy na wiosnę, a konkurencja jest intensywnie zacięta.

Najważniejsze jest to, dlaczego klient powinien kupować od Ciebie?

Niewielka, ale rosnąca liczba właścicieli małych firm odkrywa odpowiedź na to pytanie i dystansuje dzięki temu konkurencję. W jaki sposób to osiągają? Pozycjonując się jako ekspert w swojej branży i wykorzystując swoją stronę internetową do przekazania tego faktu potencjalnym klientom.

Jak możesz zostać ekspertem?

Zaoferuj swoim potencjalnym klientom edukację, aby wypromować produkt lub usługę, którą sprzedajesz lub polecasz. Możesz samemu tworzyć taką treść, możesz też taką treść zlecać innym do napisania płacąc za to. Niezależnie od tego, co wybierzesz, edukowanie Twoich potencjalnych klientów powinno być istotnym elementem Twojej strony internetowej, a jej znaczenie nie może być zbagatelizowane.

Oto kilka przykładów:

Jeśli sprzedajesz diamenty lub biżuterię online, oferujesz artykuły, porady, a nawet bezpłatny przewodnik “Jak wybrać odpowiedni diament dla mnie?” Lub “20 sposobów na znalezienie fałszywej biżuterii”.

Jeśli prowadzisz wyszukiwarkę pracy lub bazę danych o karierze zawodowej, skorzystaj z bogatej oferty przewodników i wskazówek, takich jak “20 sposobów na poprawienie CV”, “w co się ubrać podczas rozmowy kwalifikacyjnej” lub “skąd mam wiedzieć, czy praca jest odpowiednia dla mnie.”

Jeśli sprzedajesz produkty związane ze zdrowiem (np. Witaminy, pigułki lub kremy), to nie uruchamiaj po prostu reklamy z obrazkami produktów i formularzem zamówienia. Poinformuj swoich klientów o zaletach każdego składnika i o tym, jak może poprawić ich samopoczucie. Idź krok dalej i naucz się wszystkiego na temat witamin i minerałów znanych człowiekowi. Pamiętaj o najgłębszych potrzebach. Ludzie chcą czuć się lepiej, wyglądać młodziej, żyć dłużej. Publikuj porady dotyczące odchudzania, poprawy kondycji, poprawy wyglądu itp. Po prostu spraw, aby było to przyjemne i wartościowe dla czytelników.

Dostrzegasz na czym to polega?

W jaki sposób pomoże to Twojej witrynie internetowej?

Ludzie chcą kupić najlepszy produkt, jaki mogą, w najlepszej cenie, od kogoś, komu ufają. Biorąc pod uwagę fakt, że Twoi klienci nigdy Cię nie zobaczą ani nie spotkają, zadanie to wykonuje Twoja strona internetowa. Oferując im bogate doświadczenie związane z produktami, które sprzedajesz, natychmiast tworzysz podstawę, na której możesz polegać. Pomagasz im w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji dotyczących zakupu w Twojej witrynie internetowej.

W istocie Twoja strona internetowa staje się sprzedawcą, który klient normalnie widzi w sklepie lub rozmawia przez telefon. Klienci zawsze mają pytania. Masz okazję dać im odpowiedź i znacznie więcej wiedzy, stając się postrzeganym ekspertem w swojej branży.

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *